2014 m. gegužės 2 d., penktadienis

"Saade lūšnynuose: jaučiau agoniją grįžtant", Aftonbladet

Seniai rašiau blogpostą, seniai verčiau, bet tikiuosi, kad jūs mane suprasite ☺ Gero skaitymo!

***

Susitikimas su Kolumbijos lūšnynų vaikais


Jis nebesislapsto. Eric Saade grįžo iš Kolumbijos kaip tik laiku. "Jaučiau nerimą", kalbėjo jis.
Dvidešimt trejų Eric Saade yra prakeiktas.
Jis nenori palikti vaikų, mojuojančių automobiliui, kuris lėtai palieka ką tik lietaus sudrėkintą lūšnyną Bogotoje, Kolumbijoje. Tačiau pasilikti po penktos valandos vakaro čia nesaugu, o apsauginiai jau verčia jį grįžti į viešbutį.
Greitai jis saugus.

"Tokie bejėgiai"

Bet tie, kurie pasiliko, kovos bandydami užsandarinti lūšneles ir kęsdami nuolatinį smurtą, lydintį jų gvenimus kiekvieną dieną. Tai bus sunkiausia Eric naktis nuo tada, kai jis paliko namus. "Jie yra tokie bejėgiai. Kodėl aš turėčiau keliauti į švarų viešbutį dėl pavojingumo, kai vaikai pasilieka ten? Tai yra taip žiauru. Mano nuotaika nebuvo pati geriausia tąnakt", sakė Saade.
Per TV4, "Humorgalan", jis atliks Mauro Scocco koverį ir parodys fotomontažą iš penkių dienų kelionės.
Vienuolikmetis Juan David padeda Eric, net jei UNICEF nenupirks jam futbolo kamuolio ir bliuzono. "Matyti šypseną  už bet ką, ką darai, tampa taip svarbu", sakė Eric. "Kai aš pasakiau 'sudie' Juanui Davidui, pastebėjau, koks jis tylus. <...> Aš jaučiau nerimą, kai turėjau eiti. Bet tai buvo naudingas nerimas."

Debiutas švediškai

- Ar manai, kad nuliūdinai Juaną?
Taip. Kai grįžti namo, taip atrodo.

"Du ar aldrig ensam" yra pirmoji švediška Eric daina. Pirmoji be jokių šokėjų, jokio šou. Pirmoji su visiškai kitokia prasme.

- Kada tu jautiesi vienišas?
Kai esi menininkas, tikriausiai esi vienišokas. Nėra taip lengva išeiti laukan ir susirasti draugų. Aš esu vienas tų, kurie turi du draugus ir viskas.

"Esu tik savimi"

Darbas su UNICEF ateina kaip tik laiku. Dabar jis suaugęs. Labiau atsakingas. "Iš pradžių aš slėpiausi po pop atlikėjo kauke, dabar aš esu tik savimi", sakė Eric.

- Jauti, kad tau nebereikia slėptis?
Ne, tikrai ne. Po to, kai tu suvoki, kad kažkas visada nekęs to, ką tu darai, ir kažkas visada mylės tai.

***

Eric aplankė Bogotos priemiesčių lūšnynus, kur dauguma gyventojų yra nelegalai. Žmonės kasdien patiria smurtą  ir konfliktus visoje šalyje. Kriminalinės grupuotės kovoja dėl pranašumo ir žemių. Narkotikai, ginklai ir smurtas yra pastovūs kasdieninio gyvenimo dalykai, kuriuose vaikai kartu tampa ir kariais, ir narkotikų prekeiviais. Visi pinigai, uždirbti už "Du ar aldrig ensam", bus paaukoti UNICEF.

***

Eric Saade apie...

... jausmus Kolumbijoje:
- Aš jaučiausi suknistai, būdamas ten. Atsiprašau, bet aš jaučiausi labiausiai suknistai. Smurtas yra nereikalingas, o tie vaikai yra tokie nekalti.

... grįžimą namo:
- Aš grįžau žymiai išmintingesnis. Aš vis dar apie tai galvoju, labai daug. Aš kontaktuoju su UNICEF, kad neprarasčiau ryšio su Juanu Davidu.

... dainos pasirinkimą:
- Tai puiki daina, ir ji yra visiškai kitokio muzikalumo. Vienintelis erzinantis dalykas - Mauro turėjo ją patvirtinti. Bet jis manė, kad daina gera. Mes esam laimingi, kad jis nepasakė 'ne'. Jis - legenda.

... ateitį:
- Šiemet tikėjausi sugrįžti šiek tiek atgal. Išleisti singlą... nieko rimto. Man reikia susigrąžinti ankstinus. Kiek bebūsiu laisvas, viskas priklauso nuo muzikos. Naujas albumas - ne ankščiau nei 2015 m.


***

Aftonbladet

1 komentaras:

  1. labai aciu kad verti tokius straipsnius ! Bet gaila kad nebematau nauju ... :(

    AtsakytiPanaikinti

Ką manai?