2013 m. vasario 11 d., pirmadienis

Danny & Molly

Tikėjausi, kad neprireiks šito rašyti, bet... Viskas per daug įsivažiavo, ir jūs geriau suprasit visą esmę, išdėstytą trumpai ir aiškiai.
Paskutiniame straipsnyje apie Eric ir Molly rašiau, kad Molly galbūt turi vaikiną. Šį rytą paaiškėjo, kad tikrai turi. Nežinau kaip jums, bet aš ik šiol neįtikiu - Molly vaikinas oficialiai yra geras Eric draugas Danny Saucedo.
Toliau - išversti Molly ir Danny rytiniai "Instagram" laiškai.




Molly

"Kai kurie iš jūsų jau tikriausiai perskaitėte expressen.se - galiu tik dar kartą patvirtinti, kad aš ir Danny Saucedo esame pora.
Mes draugai jau metus, ir mes buvome patenkinti tuo, bet tada staiga visa tai perėjo į kitus jausmus...  jausmus, nuo kurių negalime atsitraukti arba kurių negalime paneigti.
Aš esu laiminga, tačiau apie tai dabar neduosiu jokių papildomų interviu ar komentarų."




Danny

"Hey. Turiu su jumis pasidalinti naujienomis. Tam tikru metu, pernai, aš ir Janna išsiskyrėme. Mes kartu priėmėme bendrą sprendimą. Šiandien per expressen.se galite paskaityti, kad aš ir Molly Sanden - pora. viskas praėjo greitai, ir mes abu - labai laimingi.
Dabar aš nebekomentuosiu nieko daugiau, ir tikiuosi, kad jūs gerbsite mūsų privatumą.
Apkabinu //Danny"

Į buvusiosios ir gero draugo (nežinau, ar vis dar draugo) santykius Eric Saade ryte sureagavo keliomis kandžiomis replikomis:

Vėliau, maždaug prieš porą valandų, Eric parašė viešą laišką ir įkėlė jį į "Facebook" bei "Instagram".

"Atviras laiškas
Aš nedažnai komentuoju savo privatų gyvenimą. Dauguma jūsų jau tai žino. 
Kartais per daug spekuliuojama ir žmonės komentuoja labai daug. Dabar gaunu kvailus atsiliepimus apie save ir apie Molly, tad nebegaliu sėdėti tyliai. Molly yra tikrai didelė mano gyvenimo dalis, bus ir toliau, ir ji tai žino! 
Žiniasklaida rašo, kad aš pavadinau naują meilės porą "media hoes". Na, aš taip pavadinau pačią žiniasklaidą. Didelis skirtumas! (Aš buvau piktas, nes visi bombordavo mane klausimais.) 
Dabar suprantu, kad tai buvo nesuprantama. Abu, aš ir Molly, persikėlėme. Jei Molly laiminga, tada aš laimingas. 
Visada už visko slepiasi istorija. Istorija, apie kurią jūs nieko nežinote. Štai kodėl noriu paprašyti kiekvieno skaitančio, - neteiskite nieko. 
Dabar aš darysiu tai, ką aš myliu. Rašysiu muziką, kuri bus išleista vėliau, šiais metais.
Rūpinkitės vieni kitais.
/Eric Saade"

Nemanau, kad turiu dar ką pridurti. Nebent - iš jau minėto straipsnio ankščiau. Mes esame čia ne tam, kad smerktumėme Eric pasirinkimus, sprendimus ar asmeninį gyvenimą. Esame čia tam, kad palaikytumėme jį ir visų svarbiausia, esame čia dėl jo muzikos.


Ta hand om varandra, Indrė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ką manai?