2013 m. sausio 1 d., antradienis

Padėka

Jei kas klaustų, atsakyčiau, kad netikiu, jog jau 2013-ieji.
Bet... taip yra.
Negaliu patikėti, kad metai tai greitai nuskriejo. Atrodo, viskas nutiko per dieną, ilgiausiu atveju – per savaitę, bet ne per 12 mėnesių.
Šiandien aš noriu padėkoti visiem, kurių dėka SaadeLithuania egzistuoja.
Visų pirma – nepakartojamiems 1506 fanams ir tiems, kurie tokiais nebėra.
Be fanų puslapis būtų tuščia vieta, ir ne tik puslapis – SaadeLithuania apskritai neegzistuotų.
Ačiū jums už jūsų idėjas, aktyvumą, pastabas ir tiesmukiškumą. Bet viso to – nežinau, kaip SaadeLithuania atrodytų šiandien. Į kiekvieną pastabą atsižvelgiu, kiekvieną klaidą taisau, šlifuoju visus kampus – lyg deimanto, nors tokiu puslapis taps dar negreit.
Viso šio laiško esmė yra dėkojimas už metus su SaadeLithuania, ir būčiau didžiausia pasaulyje idiotė, jei nepadėkočiau visai SL komandai, kuriai milijonus kartų teko tai kilti iš duobės, tai kristi nuo viršūnės.
Ačiū Vilei, Ievai, Monikai, Dianai, Vytautei, Rimgailei ir Mantukui – už tai, kad, nors ir trumpai buvę administratoriais, įrodėte, kokie jūs reikalingi. 
Vile, tu buvai tvirtas pagrindas statyti bokštui – puslapiui. Nors ir nebendravom, bet liksiu amžinai dėkinga už visą tavo pagalbą r aktyvumą.
Monikai ir Mantukui – didžiulė padėku už TrollTeam!
Ieva, nors neilgai čia buvai, bet kaip ir visi kiti, nusipelnei nuoširdaus AČIŪ... 
Dianai dėkoju už nuotaikos kėlimą ir už tiesą, kurios nebijojai sakyti į akis. Ačiū!
Vytautei – ačiū už tai, kad įrodei, jog žmonių pagal amžių vertinti negalima. Dėkui!
Rimgaile, iš tavęs aš mokiausi visko. Nežinau, ar kada bendravom, ir administratorė tu gan neseniai, bet tu buvai lyg pavyzdys, kokiu turėtų būti kiekvienas Saadistas.
Laura... žinau, kad verksi skaitydama, nes aš verkiau rašydama. Ačiū, kad parodei, ką reiškia širdis – ir nesvarbu, kieno fane būsi, vis tiek būsi mano jautriausia SaadeSis.
Agne – už tavo kūrybiškumą. Ačiū!
Erika, aš tau padėkojau. Nenorėjau, kad viskas baigtųsi taip, bet tai buvo tavo pasirinkimas, o sau aš pasižadėjau sprendimus gerbti. Sėkmės!
Laura, tu esi žmogus, kuris daugiausiai prisidėjo prie traukimo iš duobės. Ačiū už istoriją, nuotraukas, šypsenas ir visą kitą. Tikiuosi, čia būsi dar ilgai!
Jovita, aš parašiau tau laišką. Ačiū už viską!
Bet tikriausiai pačios didžiausios padėkos nusipelnė Gintarė. Buvo visko, ir juoko, ir ašarų. Ir žinai ką? Jei nebūčiau tavęs sutikus, nebežinau, kuo būčiau šiandien. Ir esu tikra, kad puslapio nebūtų. Ačiū tau už viską viską, ką padarei. Kadanors atsiųsiu laišką, kadanors dar sykį padėkosiu, nors už tokius dalykus neatsidėkojama. Aš nežinau, ką dar pasakyti. Nebeturiu žodžių. Tiesiog ačiū už viską, kuo buvai, esi ir, tikiuosi, būsi. Myliu!
Labai daug žmonių padėjo egzistuoti SaadeLithuania. Neatleisčiau sau visus metus (ir dar daug ilgiau), jei ką nors praleidau. Jei jau taip atsitiko, tai prašau nepykti, tikrai ne iš blogos valios. Nuoširdžiai atsiprašau...
Noriu palinkėti, kad sekantys metai būtų dar geresni, nei praėję.
Ačiū jums visiems, kad buvote šalia! 
Indrė

11 komentarų:

  1. Net susigraudinau skaitydama, ačiūūūū <3

    AtsakytiPanaikinti
  2. OMG. Neapsirikai... :'( Dėkoju be galo Tau... Tai jei ne Tu - aš čia net nebūčiau buvusi. Be galo Tave myliu... Sis. <3

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gaila , kad manęs nėra paminėtos .
    Bet tavo žodžiai nuostabūs !

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Monika, atleisk! Tikrai nenorėjau, labai labai atsiprašau. Negaliu tikėtis, kad nepyksi, nes pati pykčiau žiauriai. Labai labai labai atsiprašau. Tiesiog atrodė, kad visus prisiminiau, visiems padėkojau, ir bam... Tikrai tikrai atsiprašau. Ir ačiū už viską! Kiekvienas žmogus MAN reiškia daug, ir palieką žymę mano širdy, net jei būnu tokia idiotė ir pamirštu dėkoti. Ačiū tau už šypsenas ir pastabumą, už knygų terorizmą ir visą kitą, ačiū labai labai!!!! Ir atsiprašau...

      Panaikinti
  4. awwww. Ir tau ,Indre, dėkoju. Tu esi tikrai faina ir nuostabi :)) <3

    AtsakytiPanaikinti
  5. Indreeee, nekenčiu tavęs, per tave verkiu šiais metais pirmą kartą... Tu nuostabi aš tau jau vakar sakiau.. Myliu begalo, jei ne tu, jei ne tu, nebūtu nieko, absoliučiai, mes čia nerašytume, ir greičiausiai viena kitos nepažįnotume, ir šeip niekada nekalbėčiau su savim per skypa, mano tėvai nežinotu kaip tarti Kapčiamiestis, ir mes nesipizdavotumėm iš poros kvailų žmogeliųųų, niekada nežinočiau kada E pradėjo rimtai dainuoti ir kada pirmą kart pasibučiavo, jei ne tu, to nežinotų turbūt niekas Lietuvoje, jei ne tu dabar mes negirdėtume Jo per Tv3 ir neskaitytumėm žurnaluose, o ką jau kalbėt apie M-1 topus, kad ir kas bebūtu, viską SaadeFamily pasiekė tavo dėka, aš esu tikra 100%, todėl mes tau esam dėkingi iki grabo lentos, Myliu.

    AtsakytiPanaikinti

Ką manai?